Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea nu lån upp till 50.000 kr

Jag tjatade i ca 2 mån om en avbetalningplan. Utan resultat såklart men tillslut fick jag ihop pengar för att betala av skiten. Så snabba är de inte. Många hot innan.

Precis som redan sagts, det är många tomma hot från 4Finance innan det händer något. Jag har varit en månad sen hos Vivus utan att det har hänt något, annat än trakasserier per telefon, sms och mail om att de vill ha sina pengar.

Måste man lösa hela nuvarande lån hos Onea för att kunna få höja sin kreditgräns? Har det inverkan om man varit sen och sen betalt ikapp, eller är dom lätta att låna om hos?
Vet att dom inte är bra att låna av så dom kommentarerna behövs inte.

Hej! Är nyfiken att höra hur du verifierade utan instantor? Gammalmodigt att inte ha bankid!
Är det någon annan som hoppat över instantorverifieringen, och hur gick då verifieringen av din identitet till?

Hej jag provade att söka ikväll men fick inte ens alternativet om 50 000. Jag är ny kund. Jag skrev in alla uppgifter men ville inte använda instantor så jag tryckte hoppa över och förväntade mig att få bekräfta med bankid. Men sedan kom bara tack för din ansökan....

Så om jag nu inte godkänt instantor så är det då att min ansökan inte är komplett? Jag vill inte att de ringer. Har någon annan provat detta? Hur fick ni göra då? Irriterande. Trodde de tog bankid som alla andra, känns väldigt omodernt.
Var ju så intressant med 50 000 kr utan uc även om det är vidriga räntor. Finns värre ställen faktiskt ska ni veta.

Bästa mailet jag någonsin har fått, som jag har kämpat för att betala av skiten, dom kommer få sakna mig i all framtid:

Hej,

Du har nu återbetalat hela ditt lån igen - Heja, heja!

Vi kommer att sakna dig nu. Men då du vid det här laget är medveten om att det knappast finns något smidigare sätt att låna, hoppas vi verkligen att du ger oss förtroende även nästa gång! Och hör bara av dig om du har några frågor.

Vänliga hälsningar,
Onea.se
Tel: 08 121 111 01 | Epost: info@onea.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp