Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Onea inkasso

någon som vet vad som händer med oneas inkasso nu när de ska stänga sina tjänster ?

Undrar om någon har erfarenhet av nanokredits inkasso?

Tacksam för svar!

Förmodligen så ordnar dom det själva,eller så köper något annat bolag upp skulden och fortsätter driva in den.För att ett bolag upphör så skrivs inte skulden av.

Jag har avbetalningsplan med båda nano, dock var jag tvungen att få ett utslag först.

Uppskattar alla svar ang. Oneas inkasso. Jag har 30000 kr där som jag inte vet om jag ska släppa till deras inkasso eller ej. Någon som gjort det nyligen och kan ge lite svar?

Släpper onea till något annat inkasso bolag, eller blir det kfm direkt efter uppsagt lån?? tacksam för svar

Släpper onea till något annat inkasso bolag, eller blir det kfm direkt efter uppsagt lån?? tacksam för svar

Oftast låter dem det ticka så att räntan på dessa 25 000kr går upp till ca 50 000kr efter 3-4 månader sedan säger upp.. Räntan är väl 150%.

Slutade betala på Onea förra sommaren. Supporten sa då att lånet nu hade gått till Gothias inkasso. Gothia kände dock inte till detta. I förra veckan fick jag sms från Onea där de erbjöd mig en amorteringsplan, att acceptera eller avböja snarast, "annars går lånet till inkasso".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp