Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Onea 40000 Snacka om bedrägeri och ocker.

Det blir väl stopp att ta ut högre räntor än 40% + referensräntan (just nu på -0.5) f.o.m. 1 sep.

¨Såg nån artikel om att staten tjänar massa pengar på dessa bolag som sysslar på smslån. Horribelt att det får fortsätta. Är det någon cynisk räknenisse bakom reformen med att det ska vara lättare att få skuldsanering, typ att det staten tjänar på smsbolag är mer än vad fler skuldsaneringar kostar. Någon som har koll?

Det är en hemsk känsla att känna sig tacksam när man får ett lån med ockerränta, tror jag haft fler såna lån än de flesta här, så menar absolut inte komma med pekpinnar eller så.

Får man fråga TS (Trådstartaren) hur du hamnade med detta i knät? Har de höjt räntan under tiden eller missade du det finstilta? (Som även jag också oftast gör). Hur som vet jag ingenting om din övriga ekonomi men gissar att detta lån bör prioriteras att få bort snarast.

Det finstilta är alltid skrivit till långivaren fördel.nästan aalltid, om man orkar läsa så skriver ofta långivaren i det finstilta att de äger rätten att när helst ändra villkoren efter rådande omständigheter. Dvs någon juridisk klyscha där man från skriver säg ansvar och kan göra lite som man vill.

Det finstilta är alltid skrivit till långivaren fördel.nästan aalltid, om man orkar läsa så skriver ofta långivaren i det finstilta att de äger rätten att när helst ändra villkoren efter rådande omständigheter. Dvs någon juridisk klyscha där man från skriver säg ansvar och kan göra lite som man vill.

Man får inte alls göra som man vill. Ser villkoren skumt ut, så bestrider man alltid betalningsföreläggandet. Så enkelt är det. Sluta få folk att tro att dom saknar makt och att dom får behandlas hur som helst.

Onea är tuffa som fan att få lån av. Som tur är. Är du dessutom sen till Vivus är du körd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp