Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omröstning: Vilket märke av bordsmargarin/smör använder du på smörgås

Vilket märke av bordsmargarin/smör använder du på smörgås

• Totalt antal röstare
    34
Har tidigare varvat en del Arla - Bregott när man hittar på kampanj och Lätta. Men har lessnat på Lätta och tänkte byta märke och prova något annat nästa gång. Det finns dock en del märken och sorter att välja på. Bregott tycker jag är gott, men priset har blivit ganska tråkigt (är jag säkert inte ensam om att tycka).
Så jag undrar vilket märke av bordsmargarin/smör till smörgås köper du oftast - finns det ett gott men prisvärt alternativ?

Senast ändrad:
Har tidigare varvat en del Arla - Bregott när man hittar på kampanj och Lätta. Men har lessnat på Lätta och tänkte byta märke och prova något annat nästa gång. Det finns dock en del märken och sorter att välja på. Bregott tycker jag är gott, men priset har blivit ganska tråkigt (är jag säkert inte ensam om att tycka).
Så jag undrar vilket märke av bordsmargarin/smör till smörgås köper du oftast - finns det ett gott men prisvärt alternativ?
Jag äter inte så mycket bröd/knäcke, så jag unnar mig fortfarande bregott. Ett litet paket räcker mer än 1 månad för mig.

Mitt smör finns inte med :) Norrgott är det som gäller här. Dyrt! Men äter bara två mackor till frukost så ett paket räcker länge o jag vill ha äkta vara. Mannen äter Icas lättmargarin o det smakar faktiskt helt ok. Och prisvänligt.
Annars är tipset att göra eget bregott. Köpa smör när det är extrapris och passa på då.

Föredrar helt klart smör (Bregott och Norrgott), men kör billigt smörgåsmargarin för ekonomins skull. Oftast Lätta. Men med tanke på hur lite mackor osv jag äter är det nog en ganska korkad besparing med tanke på hur gott det är med riktigt smör :) Å andra sidan hade jag nog ätit mycket mer mackor om det vore ännu godare = mer kalorier och högre kostnader

Bryr mig inte så mycket vilket märke det blir.

Torräter mackan utan problem . Smör är en lyx jag aldrig köper. Men om jag hade lagt pengar på det så hade det blivit Bregott alla dar i veckan !

Jag äter bröd så sällan att det inte spelar någon som helst roll för mig vilket smör jag har hemma.
Jag har enbart bröd, knäckebröd, pålägg och smör hemma för dotterns skull, och för hennes skull fungerar Lätta bra, så jag brukar köpa det.

Lätta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp