Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning

Jo men jag menar att dom måste väl räkna med den lön jag tjänat från jag fick inledande och framåt ! Jag betalde själv första månaden i september ! Då kan dom väl inte räkna på vad man tjänade från januari samma år ?
Jag fick en omprövning mot mej efter att jag fick mitt beslut (inledande maj-17 o beslut sept-17). Hade jobbat mkt extra året innan så enl det nya inkomstuppgifterna för 2016 så ansåg de att jag tjänade betydligt mer än jag angett. Detta var ju bakåt i tiden o jag kunde motivera det för handläggaren på skusan o det blev då avslag på den omprövningen som begärts av en borgenär.

Jag fick en omprövning mot mej efter att jag fick mitt beslut (inledande maj-17 o beslut sept-17). Hade jobbat mkt extra året innan så enl det nya inkomstuppgifterna för 2016 så ansåg de att jag tjänade betydligt mer än jag angett. Detta var ju bakåt i tiden o jag kunde motivera det för handläggaren på skusan o det blev då avslag på den omprövningen som begärts av en borgenär.
Tack för infon ! Vet du hur mycket du tjänade extra ? Och vilket bolag var det ? :)

Tack för infon ! Vet du hur mycket du tjänade extra ? Och vilket bolag var det ? :)
Det var Collector. Minns inte summan men det var ganska mkt mer då jag jobbat som en galning o istf för att ta semester tog jag ut dagarna i pengar.

Har du inte redan begärt omprövning? Typ direkt när du fick beslutet?

Har du inte redan begärt omprövning? Typ direkt när du fick beslutet?
Stämmer , jag trodde man skulle ompröva även för hela året ! Men jag började betala själv september! Och fram tills december så har jag tjänat 44k i månaden ! Har 43k i beslutet som lön ! Så tog tillbaka den prövningen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp