Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning

Det kan upphävas på betydligt högre lön om.det är en borgenär som begärt omprövning
Jag förstår inte riktigt Lasseman? Lönen är ju betydligt högre. Jag kommer begära omprövning omedelbart om jag får jobbet men än är det bara under intervjufas. Men är risken att bli av med sanering kommer jag tacka nej.
Att de drar mer är ju bara så det är , det är inget jag sätter emot såklart bara rädslan att bli av med sanering.

Jag förstår inte riktigt Lasseman? Lönen är ju betydligt högre. Jag kommer begära omprövning omedelbart om jag får jobbet men än är det bara under intervjufas. Men är risken att bli av med sanering kommer jag tacka nej.
Att de drar mer är ju bara så det är , det är inget jag sätter emot såklart bara rädslan att bli av med sanering.
Om en borgenär begär omprövningen, bara då kan det upphävas.

Du kan inte bli av med din sanering när du själv omprövar. Om du så skulle vinna pengar så du kunde betala hela skulden så kan du inte bli av med din skuldsanering. Det är BAR då en borgenär FÖRST begär omprövning som det kan ske.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp