- Meddelanden
- 395
- Mottagna reaktioner
- 293
- Poäng
- 437
Hej gänget! Jag blev sambo i höstas och skickade in en omprövning då. Min sambo har ingen jätteinkomst och har varit sjukskriven på heltid från september till februari, jobbar nu 50%. Hon har en snittinkomst på runt 15.500kr före skatt. Idag fick jag följande mail från KF:
"Det har inte inkommit några yttranden från borgenärerna. Tiden för yttrande har nu gått ut. Jag jobbar för att du ska få ett beslut så snart som möjligt men kan tyvärr inte säga något om när det kan tänkas komma eftersom jag hanterar ärendena i turordning.
Jag återkommer till dig om det dyker upp några frågor.
Ha en fortsatt trevlig vecka.
Vänliga hälsningar"
Så - vad händer nu? Om ingen har yttrat sig, vad sker då? Finns det någon grundmall som följs? Vad tror ni händer nu?
"Det har inte inkommit några yttranden från borgenärerna. Tiden för yttrande har nu gått ut. Jag jobbar för att du ska få ett beslut så snart som möjligt men kan tyvärr inte säga något om när det kan tänkas komma eftersom jag hanterar ärendena i turordning.
Jag återkommer till dig om det dyker upp några frågor.
Ha en fortsatt trevlig vecka.
Vänliga hälsningar"
Så - vad händer nu? Om ingen har yttrat sig, vad sker då? Finns det någon grundmall som följs? Vad tror ni händer nu?