Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning nytt jobb

Hej!
Jag har lite funderingar kring en omprövning som jag hoppas någon kan ha några bra tankar om.

Jag har haft skuldsanering i snart 2 år men har nu blivit uppsagd pga arbetsbrist, jag kommer ha lön men vara arbetsbefriad i 2 månader samt få en slutlön som innehåller 1 års semester osv. Jag har som det ser ut löst ett nytt jobb där jag kommer börja i April. Jag kommer tjäna mindre på det nya jobbet samt att jag kommer få kostnad för resa till och från jobb vilket jag inte haft tidigare.

Men nu till mina funderingar, Jag kommer ju under ca 3 månader ha dubbel lön för att sen hamna på en lägre lön samt högre kostnader jämfört med nu. Så jag behöver väl ompröva både för att jag får in extra pengar i form av dubbla löner samtidigt som jag behöver ompröva för lägre lön och högre kostnader..? Skall jag då välja omprövning för att betala mindre men sen när KFM kontaktar mig så berättar jag också att jag fått extra pengar under en period?

Ja, jag hade omprövat för att betala mindre. Men i texten du vill betala mer för perioden du har dubbla löner och sen betala mindre.
Jag hade också skrivit att det är dubbla lönerna du vill betala extra från men uttryckt att du vill behålla det extra du får från specifikt sparade semesterdagar som du har valt att spara istället för att ta ut i dagar. Kan vara värt att se om man får behålla för den delen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp