- Meddelanden
- 346
- Mottagna reaktioner
- 315
- Poäng
- 467
Hej alla
Min löneutmätning har nu kommit igång.
Haft möte med Skuldrådgivare som tycker vi ska skicka in ansökan om skuldsanering.
själv tycker jag det går för fort och vill ha lite mer koll.
I samband med att jag släppte skulderna vid årsskiftet så valde jag pga mitt extremt dåliga mående över detta att gå i pension.
Nu när jag börjar må bättre så tänker jag på att jag ju inte gjort allt för att betala i o m att jag pensionerade mig.
Jag pratade då med min gamla chef om jag kunde få några pass och därmed kunna betala mer till KFM. Jag fick då ett kort vik på 4 veckor för att testa om jag orkade.
Efter 2 veckor så brakade jag ihop igen.
så fick tyvärr avbryta.
Jag får avvakta lite mer med att försöka arbeta igen.
Min fråga just nu om nån vet.
Nu i augusti får jag ju lön för dom 2 veckorna. Ska jag anmäla det till KFM?
Vad händer om jag inte gör det och använder pengarna till skuld som ännu inte hamnat hos KFM.
Nån som vet?
Min löneutmätning har nu kommit igång.
Haft möte med Skuldrådgivare som tycker vi ska skicka in ansökan om skuldsanering.
själv tycker jag det går för fort och vill ha lite mer koll.
I samband med att jag släppte skulderna vid årsskiftet så valde jag pga mitt extremt dåliga mående över detta att gå i pension.
Nu när jag börjar må bättre så tänker jag på att jag ju inte gjort allt för att betala i o m att jag pensionerade mig.
Jag pratade då med min gamla chef om jag kunde få några pass och därmed kunna betala mer till KFM. Jag fick då ett kort vik på 4 veckor för att testa om jag orkade.
Efter 2 veckor så brakade jag ihop igen.
så fick tyvärr avbryta.
Jag får avvakta lite mer med att försöka arbeta igen.
Min fråga just nu om nån vet.
Nu i augusti får jag ju lön för dom 2 veckorna. Ska jag anmäla det till KFM?
Vad händer om jag inte gör det och använder pengarna till skuld som ännu inte hamnat hos KFM.
Nån som vet?