Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning i väntan på omprövning med Skuldsanering

Tja.

Har precis skickat in en omprövning för skuldsaneringen jag har.

Jag har 13 månader kvar att betala.

Nu ser det ut att bli ett arv som kommer innna sommaren.

Kan man ompröva rn gång till i väntan på första beslutet eller hur funkar det? Behöver jag vänta ut det första

Tja.

Kan man ompröva rn gång till i väntan på första beslutet eller hur funkar det? Behöver jag vänta ut det första

Det stäms av när din omprövning ska handläggas.

Tipsar någon om att du ska skicka in ännu fler omprövningar så har den fel.

Det stäms av när din omprövning ska handläggas.

Tipsar någon om att du ska skicka in ännu fler omprövningar så har den fel.

Det beror väl på? Vid ett enkelt avslag på ansökan så får man väl bara ett beslut hemskickat? Då sker väl ingen kommunikation..?

Däremot vet jag att man kan ringa in och dra tillbaka sin ansökan, vet dock inte om man kan uppdatera en redan inskickad ansökan.

Det beror väl på? Vid ett enkelt avslag på ansökan så får man väl bara ett beslut hemskickat? Då sker väl ingen kommunikation..?

Däremot vet jag att man kan ringa in och dra tillbaka sin ansökan, vet dock inte om man kan uppdatera en redan inskickad ansökan.
Då har dom ändrat rutiner nyligen. Generellt är det svårt att besluta om så mycket utan kommunicering innan, så jag skulle säga att man löser det vid kontakt.

Tja.

Du kan maila in om ngt ändrats under tiden så ser dem det men behövs egentligen inte för dem riger ju upp dig och kollar allt med dig så kan likaväl berätta då

Då har dom ändrat rutiner nyligen. Generellt är det svårt att besluta om så mycket utan kommunicering innan, så jag skulle säga att man löser det vid kontakt.
Inga av mina omprövningar genererade i någon kontakt mer än den sista.
Jag fick bara ett beslut i Kivra.

Har någon här fått till en skuldsanering efter man fått avslag sedan överklagat till att ändra beslutet ??
Tacksam för svar

Har någon här fått till en skuldsanering efter man fått avslag sedan överklagat till att ändra beslutet ??
Tacksam för svar
Fler har fått återförvisning. Ingen har fått beviljat I tingsrätten

Inga av mina omprövningar genererade i någon kontakt mer än den sista.
Jag fick bara ett beslut i Kivra.

Då har man ändrat när det gäller helt onödiga omprövningar, de tar en väldig massa tid.
Är det så får man skicka in ändringar i förhållande till begäran. Ingen ny begäran

Fler har fått återförvisning. Ingen har fått beviljat I tingsrätten
Då får man hoppas på att få en återförvisning men antar att de är större chans att få igenom det då isåfall eller? Hur ser chanserna ut tro?
För min överklagan är grymt på de punkter jag har fått nekad på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp