Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos skatteverket

Skulle väl tro att du inte kan få tillbaka mer i skatteåterbäring än vad du betalat in i skatt? dvs har du betalat in säg 20000kr i skatt totalt så kan du väl inte få mer än det heller i återbäring, lite osäker på hur det fungerar men skulle tro att det är något sånt.

Gammal tråd men jag lånar den ändå!

Jag ansökte om omprövning av skatten då jag ifjol ändrandrade mina uppgifter sänkte dem från ca hemska 200000 till 73000, tänkte nu att jag kan ansöka för att få tillbaka de pengarna, men fick avslag , tanten sa att det inte gick igenom för att jag kan inte ha noll i skatt ?? Jag fattar inget?? Det är ju pengar som jag skulle ha fått för ett år sedan men valde bort.
Någon som har någon tanke ang detta??

Menar du ränteavdraget? Hur mycket skatt betalade du under det året? Ränteavdraget kan ju inte bli mer än det du betalat i skatt, kanske det hon försökte förklara?

Edit: Såg inte Huxfluxx inlägg, men så är det, man kan alltså inte dra av mer än den skatt man betalat in, däremot kan man absolut nolltaxera. Skickade du med uppgifter som styrker dina avdrag när du begärde omprövning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp