Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos skatteverket

Kanske dags att ta tag i detta här med nu när behovet av nya lån är borta. Har ju plockat bort en hel del underskott de senaste åren, så där bör ju finnas lite pengar att hämta tillbaka.

Det gick på någon dag för min del.

För min del fick jag väl pengarna förra veckan tror jag, min uc är inte uppdaterad än i alla fall.. Jag hittar inte igen tabellen nu, men på minuc.se nånstans finns info om frekvens för uppdateringar, har för mig att just taxeringsuppgifter uppdaterats typ månadsvis?

För min del fick jag väl pengarna förra veckan tror jag, min uc är inte uppdaterad än i alla fall.. Jag hittar inte igen tabellen nu, men på minuc.se nånstans finns info om frekvens för uppdateringar, har för mig att just taxeringsuppgifter uppdaterats typ månadsvis?
Jag låg nog väldigt nära någon gräns, därför så snabb uppdatering. De uppdaterar uppgifterna 2 ggr/månad.

Min är inte uppdaterad sedan 2015-07-31. Varför är det så?

Gammal tråd men jag lånar den ändå!

Jag ansökte om omprövning av skatten då jag ifjol ändrandrade mina uppgifter sänkte dem från ca hemska 200000 till 73000, tänkte nu att jag kan ansöka för att få tillbaka de pengarna, men fick avslag , tanten sa att det inte gick igenom för att jag kan inte ha noll i skatt ?? Jag fattar inget?? Det är ju pengar som jag skulle ha fått för ett år sedan men valde bort.
Någon som har någon tanke ang detta??

Ingen alls som har någon tanke ang mitt förra inlägg ??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp