Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos skatteverket

Jag skulle gissa att det inte har med omprövningarna att göra, det är mer troligt avstämning av moms på skattekonton eller så, som görs vid ett visst intervall..
Viktiga datum på Skatteverkets första sida tar ju upp alla viktiga datum under året då något särskilt händer som rör Skatteverket. Så jag tror inte heller att det har med deras omprövningar att göra, jag svarade bara på var dessa datum nämndes:)

Viktiga datum på Skatteverkets första sida tar ju upp alla viktiga datum under året då något särskilt händer som rör Skatteverket. Så jag tror inte heller att det har med deras omprövningar att göra, jag svarade bara på var dessa datum nämndes:)

Hyfsat säker på att utbetalningar pga omprövningar sker dagligen, dvs inget som samlas ihop i heat sådär..

Hyfsat säker på att utbetalningar pga omprövningar sker dagligen, dvs inget som samlas ihop i heat sådär..
Ja det tror jag också, de betalas ju ut när de är färdigbehandlade inte på en viss dag i månaden så "viktiga datum" har inget att göra med deras omprövningar.

kassekonomi och Yoyo även om de datum som står under viktiga datum inte är det datum ni ska få er omprövning utbetald så hoppas jag ni får dem snart:)

J
Är din deklaration färdiggranskad betalas skattepengarna ut den 9–11 september till dig som har anmält konto.
ansökte i förra veckan ´, så snabba är dom väll inte...
hur går det för dig? Har du hört något.. Jag skickade mejl och bad dem skynda på lite fick svar av en tjej som hade tagit sig an min omprövning och skulle besluta det idag :) spännande!

J

hur går det för dig? Har du hört något.. Jag skickade mejl och bad dem skynda på lite fick svar av en tjej som hade tagit sig an min omprövning och skulle besluta det idag :) spännande!
Oj så bra! Spännande :)
Kanske också borde göra så :)
Nej inte hört något än. Ska logga in nu å kika

J

Hur ansökte du om omprövning? Skicka du in blanketten via post eller ändrade du bara din inkomstdeklaration på nätet?

Hur ansökte du om omprövning? Skicka du in blanketten via post eller ändrade du bara din inkomstdeklaration på nätet?
Jag ändrade bara min deklaration på nätet, de har ju ränteuppgifterna där infall de behöver kolla. Mejla o tryck på lite :)

Förra årets lämnade jag dock in på skattekontoret. haha tanten som stod där fattade inte varför jag valde o ta bort: det är ju inte till din fördel. Aja orkade inte förklara mig då hon tydligen inte fattade att det påverkar kreditupplysningen.

Oj så bra! Spännande :)
Kanske också borde göra så :)
Nej inte hört något än. Ska logga in nu å kika
Jag mejlade in efter att det gått en tid sedan jag skickade in ansökan per post och efter det så var omprövningen klar på några dagar. Jag fick dessutom mejladressen direkt till handläggaren i fall jag undrade något :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp