Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning deklaration, någon erfarenhet?

Något som gjort en omprövning av årets deklaration och fått beslut från Skatteverket?

Man behöver inte ompröva. Man kan fortfarande deklarera fram till 2 Maj.

Även om man redan deklarerat en gång utan ändring och fått skatteåterbäring så kan man deklarera igen om man har en till del att få.

Så gjorde jag ett år. Deklarerade utan ändring och fick skatteåterbäring. Sen deklarerade jag en andra gånge med ändringar innan deadline och fick resterande återbäring.

Man behöver inte ompröva. Man kan fortfarande deklarera fram till 2 Maj.

Även om man redan deklarerat en gång utan ändring och fått skatteåterbäring så kan man deklarera igen om man har en till del att få.

Så gjorde jag ett år. Deklarerade utan ändring och fick skatteåterbäring. Sen deklarerade jag en andra gånge med ändringar innan deadline och fick resterande återbäring.

Ah, jag tror jag gjorde samma som du, jag fick slutskattebesked 8/4 o skatteåterbäring och sen skickade in deklarationen på nytt 9/4 men det står ”din omprövning av inkomstdeklarationen är mottagen” på mina sidor på Skatteverket. Så därför tänkte jag att jag omprövat.

Beslut kanske kommer efter 2/5.

Gjorde du samma i år?

Ah, jag tror jag gjorde samma som du, jag fick slutskattebesked 8/4 o skatteåterbäring och sen skickade in deklarationen på nytt 9/4 men det står ”din omprövning av inkomstdeklarationen är mottagen” på mina sidor på Skatteverket. Så därför tänkte jag att jag omprövat.

Beslut kanske kommer efter 2/5.

Gjorde du samma i år?
Okej, då kanske de kommer in som omprövning. Men utbetalningen vill jag minnas kommer början av juni med vanliga utbetalningarna.

Inte gjort det i år

Jag gjorde omprövning förra året.
Skickade in 2/5 och fick beslut 25/6. Det kan alltså ta en stund :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp