Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning deklaration 2024

Är det någon som skickat in omprövning av inkomst deklarationen för 2024 och fått någon återkoppling? Jag gjorde det redan 9 april men inte hört något ännu.
Gjorde samma för 2023 då gick det väldigt fort att få.

Är det någon som skickat in omprövning av inkomst deklarationen för 2024 och fått någon återkoppling? Jag gjorde det redan 9 april men inte hört något ännu.
Jag har gjort för år 2021 den 4 april - mailade dem förra veckan och frågade hur långa handläggningstider de har för tillfället. Fick svar på mail att ”normalt tar det 4-8 veckor” - men med erfarenhet kan det ju ta längre än så.

Jag skickade in omprövning 8/4 och fortfarande inte fått något beslut än. Förra året vid samma tidpunkt fick jag beslutet inom max 4 veckor. Men nu verkar det ta extra långt tid.

Har du hört ngt mer?

Nej ingenting och på mina sidor står det fortfarande bara att omprövningen är mottagen den 9/4. Samma för mig fick utbetalt den 2/5.

Okej okej. Vi får uppdatera varandra i denna tråd :D

Omprövning 9e svar igår.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp