Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning av skuldsanering !

Min skuld är på 4500kr till dom… tror du dom tar i beaktande om hur stor skulden är när de skickar in/funderar på att skicka om omprövning

tänker om det är värt flera timmars jobb för att få in totalt 500-700 kr extra under loppet av 2-3 år

Om dem hävde beslutet med engångsbelopp så är det klart du ska få tillbaka det. Annars var det väl meningslöst att du överklagade?

Om dem hävde beslutet med engångsbelopp så är det klart du ska få tillbaka det. Annars var det väl meningslöst att du överklagade?
Jag överklagade också pga dem höjde min inbetalning från 14k till 16k per månad och jag skulle betala in 5k mer i Januari 19k och Juli pga av bonusar

Var det i början av saneringen du tjänade mer ? Eller typ sista året ? Själv så tjänade jag ca 9000 kr mer per månad förra året 2024 . Har dock själv omprövat att jag skulle tjäna ca 600k ! Men blev 626k ! Och enligt beslutet så skulle det bli 2700 kr mer att betala men ansågs för liten höjning ! Men skulle nån ompröva nu sista året då blir det säkert att betala ca 4000 kr ett extra år ! Fick en 3 årigplan med ! Så skulle inte vara hela världen känner jag . 4000 istället för 15 500 kr varje månad skulle vara stor skillnad att betala in . Tjänade du bara mer ett år ? 8000 kr brutto eller netto ?
Detta var 2023 och jag jobbade mer än jag orka för att inte riskera mer skulder då sonens pappa stämde för en vårdnadstvist . Resterande 4 år jag jag legat där jag ska och inte tjänat knappt något mer . Känns bara så surt när det är 2 månader kvar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp