Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning av skuldsanering

Har gjort omprövning för höjd inkomst och fick några frågor på mail o svara på. Hur går det till nu, om det blir ny betalplan kommer den skickas till borgenärerna som ska godkänna som när man fick beslutad skuldsanering? Hur lång tid brukar det ta innan man får svar efter dom börjar handlägga omprövningen?

Har gjort omprövning för höjd inkomst och fick några frågor på mail o svara på. Hur går det till nu, om det blir ny betalplan kommer den skickas till borgenärerna som ska godkänna som när man fick beslutad skuldsanering? Hur lång tid brukar det ta innan man får svar efter dom börjar handlägga omprövningen?
Annan fråga, när skickade du in din omprövning?

Är det en stor månadshöjning?
Jag tror mina omprövningar tog 4-måndader från inskick till beslut.

För mig har alla omprövningar förutom 1 gått fort efter kontakt. En fick jag vänta en-två veckor på dock.

Uppdatering från mig gällande omprövningen som Axactor skickade in efter avslutad SS.
Omprövningen blev som väntat avvisad den 29/1. Har dock gått och väntat på att beslut skall skickas ut men det skickas bara till den part som begärt omprövningen enligt KF. Nu kan jag faktiskt andas ut ordentligt:D:folded::faceheart:

Uppdatering från mig gällande omprövningen som Axactor skickade in efter avslutad SS.
Omprövningen blev som väntat avvisad den 29/1. Har dock gått och väntat på att beslut skall skickas ut men det skickas bara till den part som begärt omprövningen enligt KF. Nu kan jag faktiskt andas ut ordentligt:D:folded::faceheart:
Vad roligt! Skönt att du kan andas ut.
Ha nu en riktigt fin helg!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp