Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning av deklaration - hur?

Hur gick det för er?
Ska man logga in på deklaration eller vart då för att lägga tillbaks ränteutgifter?
Jag loggade in och ändrade i den redan inlämnade deklarationen. Har inte hört ngt än och underskottet har inte uppdaterats än, gjorde ändringen i augusti.

Jag loggade in och ändrade i den redan inlämnade deklarationen. Har inte hört ngt än och underskottet har inte uppdaterats än, gjorde ändringen i augusti.
Tror ärligt inte att det går.
Gör man nåt elektroniskt hos dom så går det fort.
Så det är nog via papper man måste göra för att det ska funka.

Jag har lämnat ny deklaration elektroniskt. Tog ett par veckor att få svar

Tror ärligt inte att det går.
Gör man nåt elektroniskt hos dom så går det fort.
Så det är nog via papper man måste göra för att det ska funka.
När jag loggar in nu står det att ändringen är mottagen.

Yes. Men dom verkar inte göra ändringen?
Fick tipset av ngn annan här som jag inte minns vem men för den personen tog det ca 1 månad att få ändringen igenom och månaden därpå kom pengarna tillbaka. Så jag väntar till oktober innan jag tar kontakt med Skv och frågar.

Fick tipset av ngn annan här som jag inte minns vem men för den personen tog det ca 1 månad att få ändringen igenom och månaden därpå kom pengarna tillbaka. Så jag väntar till oktober innan jag tar kontakt med Skv och frågar.

Kan varit jag, skrev ett par veckor nu, minns inte om det var 2 eller 5 veckor, var inte jättelång tid i alla fall

Kan varit jag, skrev ett par veckor nu, minns inte om det var 2 eller 5 veckor, var inte jättelång tid i alla fall
Tror att det var ngn annan som fick tillbaka på skatten efter ändring av ränteutgifterna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp