Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omdömen. Sökt lån via lendo 350000 kr fått dessa erbjudanden

Hej!
Jag har sökt lån via lendo (350000kr) och fått dessa erbjudanden. Hur är de med extra amortering tex.
DNB 6,41 %
SEB 6,60 %
Wasa Kredit 6,70 %
Sevenday Bank 6,77 %
Coop 7,35 %
Nordax Bank 7,95 %
Remember 8,12 %
Bank Norwegian 8,4 %
Ikano Bank 8,50 %
Collector Bank 8,84 %

Jäkla bra erbjudanden du har fått, grattis!
Har du hög inkomst och 0,1 på din UC?

624000 för 2021 0,3 i betyg 1 FF
0 kr i lån?
Ang amortering så är ju Ikano bäst med rak amortering men givetvis inte lägst ränta. Seb kansle har rak med osäker.

Alla dom ja ser på listan går bea extra amortera utan problem. Dnb o seb kan va frågande dock.

Sevenday sägs vara bra och matchar räntan du fått hos dnb

Sevenday sägs vara bra och matchar räntan du fått hos dnb
Sevendays räntegaranti gäller väl ändå om man redan är kund där och tänkt byta pga lägre någon annanstans. Dessutom tror jag inte ens räntegarantin gäller om man fått lånet hos Sevenday via en förmedlare.

0 kr i lån?
Ang amortering så är ju Ikano bäst med rak amortering men givetvis inte lägst ränta. Seb kansle har rak med osäker.

Alla dom ja ser på listan går bea extra amortera utan problem. Dnb o seb kan va frågande dock.
Jag har ett Blancolån och bilavbetalning. Tänkte samla dessa när jag fått ner de under 350000kr

Sevendays räntegaranti gäller väl ändå om man redan är kund där och tänkt byta pga lägre någon annanstans. Dessutom tror jag inte ens räntegarantin gäller om man fått lånet hos Sevenday via en förmedlare.
Exakt seven day måste ju pröjsa till förmedlaren. Då kan de ju gå back på ett sånt upplägg.

Fick ett tjockt kuvert från uc. 14 banker (totalt 36 a4) fan jag måste kolla varför min Kivra inte funkar. Har inte tagit uc nyligen så undrar har det varit länge skuldsättningsgrad och förändring över 12 månader i % osv har varit med

Sökte med Lendo 23:e April men bestämde mig först den 1:a Maj ( det blev DNB). Pengarna på kontot 4:e Maj. Smidigt! Nu hoppas jag bara att de också är smidiga med extra amorteringar . Vill helst inte betala på det här i 10 år…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp