- Meddelanden
- 177
- Mottagna reaktioner
- 144
- Poäng
- 317
En väninna frågade mig idag hur det fungerar med sms lån när både sambo och hon har ett och samma nummer, Dom har bara en mobiltelefon med kontantkort och båda är registrerade på den i eniro.se men bara hon står med det numret på hitta.se. Hon har sms lån sedan tidigare och har nog använt alla sms bolag som finns. Nu skulle hennes sambo ansöka om sms lån med e legetimation men man ska ju ange mobilnummer och då blir det samma som hon har. Har det någon betydelse? Lovade henne att fråga om detta i forumet.
Hon hade även sökt lån på casch2you och caschbuddy men hon har ingen elegetimation och skulle få avtal skickat hem till sig som hon ska skriva under om hon blev beviljad. Sur blev hon iaf för dom hade tydligen tagit Uc båda två och hon har sedan tidigare flera förfrågningar. Hon ville även veta om dom kommer att ringa henne innan betalning eller räcker det att dom ser att kontonumret till banken är hennes? Vet inte varför det var så viktigt för henne att veta det men jag lovade att kolla upp detta. Tacksam om någon vill svara så att jag kan vidarebefordra detta.
Hon hade även sökt lån på casch2you och caschbuddy men hon har ingen elegetimation och skulle få avtal skickat hem till sig som hon ska skriva under om hon blev beviljad. Sur blev hon iaf för dom hade tydligen tagit Uc båda två och hon har sedan tidigare flera förfrågningar. Hon ville även veta om dom kommer att ringa henne innan betalning eller räcker det att dom ser att kontonumret till banken är hennes? Vet inte varför det var så viktigt för henne att veta det men jag lovade att kolla upp detta. Tacksam om någon vill svara så att jag kan vidarebefordra detta.