Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Om man fått barn under lån tiden..

Hej.
Jag undrar hur det funkar när man har lån och fått barn under tiden då jag inte anmält detta.. undrar hur de funkar när jag har lite svårt att betala och ev ser om jag måste söka hjälp//skuldsanering. Tacksam för svar om nån har koll

Du är skyldig att betala tillbaka lån du tagit oavsett om du har barn eller inte. Eller har jag förstått din fråga fel?

Hej.
Jag undrar hur det funkar när man har lån och fått barn under tiden då jag inte anmält detta.. undrar hur de funkar när jag har lite svårt att betala och ev ser om jag måste söka hjälp//skuldsanering. Tacksam för svar om nån har koll
Kontakta de du har lån till och se om du kan förlänga återbetalningstiden, hur ser dina förutsättningar ut i övrigt med lån? Utgifter?

Man behöver intr anmäla till banken att man fått barn

Ja
Du är skyldig att betala tillbaka lån du tagit oavsett om du har barn eller inte. Eller har jag förstått din fråga fel?
Ja du förstod mig fel, jag tänker mest hur det funkar om de kan sätta sig på tvären typ om man har barn nu vilket inte står när man tog lånet.

Ja

Ja du förstod mig fel, jag tänker mest hur det funkar om de kan sätta sig på tvären typ om man har barn nu vilket inte står när man tog lånet.
Nej lånet ska betalas oavsett och hsr du svårt betala så kontakta de i tid för se om ni kan komma fram till en lösning.

Ja

Nej det påverkar inger. Så länge lånet betalas rullar allt på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp