Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Om man bestridit ett ärende som går till domstol,måste man gå på rättegång då!?

Jag har bestridit ett ärende hos alektum ikasso som ligger på 9-10 tusen kr. Jag fick en avbetalningsplan som börjar gälla nu sista juli av dom men ändå skickar dom de till domstol...därför ja bestred.

Pratade nyss med kronofogden o dom sa att antigen drar alektum ikasso tebax ärendet o de skrivs av elr så går det vidare till domstol..o va fasen innebär de..måste ja gå på rätte gång elr liknande frågade ja hon på kronofogden men de viste hon inte... gaaahh nån som har nån erfarenhet! ??

Oftast behövs inte personligt möte utan det är förenklad delgivning
Det innebär att det kan avgöras utan att du är på plats
Be dom återkalla eftersom ni kommit överens
Eller vill dom ha en dom ?
Vill de att du medger skulden

Dom har skickat det till kronofogden skulle de stå inte domstol hehe. Jadu ja vette tusan varför dom skicka de te kronofogden fast vi kommit överens om en avbetalnings plan som ska börja gälla från den sista juli :(

Sen står de på räkningen ja fått av dom att ärendet fortsätter handläggas hos kronofogden tills beloppet e betalt.. vet inte om dom menar första inbetalningen på avbetalnings planen elr vadå....:(

Har inte vågat ringa dom än utan tänkte vänta tills 1 aug då min första månads betalning registrerats hos dom...

Senast 9e aug sa kronofogden ja kunde kontakta dom för o se vad resultatet blev...om dom återkallarredet elr om de gick till tingsrätten :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp