Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omöjligt få lån nu?

ok, det började med att jag pluggade och inte hade någon redovisad inkomst på UC för att jag bara hade CSN, nu efter har jag lyckats dragit på mig två kreditkort och ett lån på norwegian under detta år, totalt 50k i skuld har jag kvar, eftersom detta är skit lån som jag betalar mkt på för att bli av med ville jag söka på riktiga banker för att få en bra ränta och ta de på längre tid så har jag samlat på mig 28UC förfrågningar, bara i tron att hoppas någon beviljar någonstans, men icke. Ser att riskprognos har hoppat från nov till Jan från risk 33% till 95% pga alla sökningar? Ingen bank beviljar mig alltså lån, kan man göra något?

Har haft fast tjänst 1 år och tjänar hyfsat bra inga betalningsanmärkningar eller så, bara massa UC förfrågningar.

Det blir till att vänta ut förfrågningarna, sedan lär det inte vara några bekymmer att få ett fint lån om du vill när de är borta och nya inkomsten är uppdaterad.

Det blir till att vänta ut förfrågningarna, sedan lär det inte vara några bekymmer att få ett fint lån om du vill när de är borta och nya inkomsten är uppdaterad.

Betalar runt 5k nu bara för sånt här skit i mån

Skriv ett lång utförligt mail till Balanzia med en kopia på din UC. Fungerade för mig och även för andra här på forumet verkar det som.

Tror betyget inte kommer påverkas nämnvärt på en skillnad på 28 och 29 förfrågningar.
Men med en risk på 95% så bör det vara väldigt svårt att få igenom något.

Tror betyget inte kommer påverkas nämnvärt på en skillnad på 28 och 29 förfrågningar.

95 procent!

Det var mycket. Balanzia har en gräns på 15.

Sjukt ändå, hur den fungerar.

Huvudsaken är väl Vad man tjänar idag och att man kan betala, samt inte har betalningsanmärkningar etc än att man inte får pga att man sökt lån eller inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp