Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omöjlighet att samla 800k?

Hej,

Jag undrar om någon har erfarenhet att lyckats samla synliga lån till ett stort samlingslån på 800k.
Det är tre lån som ligger på:
320k Norwegian
280k Collector bank
200k Ikano Bank

Många låneförmedlare skryter om att kunna samla 800k men när man läser och forskar i det så är det knappt inga som gör det. 600k är gränsen…
Eller ska man samla istället tre till två då på 500k för att få ner månadskostnaden?

årsinkomst 500k
0 FF
Inga anmärkningar
0.4 på Kreddy

Tacksam för förslag och erfarna om detta.
Vet att det finns en tråd som lyckats hos Nordea om man överför pension etc till dom. Inget jag är intresserad över
Hej, det är bara Norwegian som kan ta emot 800k. Ofta är det inte lätt att få, speciellt själv. Har man en medsökande blir det betydligt lättare att få det beviljat. Du har bra förutsättningar och med 0 FF ska det inte vara omöjligt. Går inte det så är det nog bäst att samla dem med sämst villkor till ett först.

Hej, det är bara Norwegian som kan ta emot 800k. Ofta är det inte lätt att få, speciellt själv. Har man en medsökande blir det betydligt lättare att få det beviljat. Du har bra förutsättningar och med 0 FF ska det inte vara omöjligt. Går inte det så är det nog bäst att samla dem med sämst villkor till ett först.
Har pratat med dom om samlingslån och de godkänner inte längre att samla det lånet man redan har hos oss dom utan man måste ta ett nytt lån. Då fick jag inte betala av de befintliga hos dom utan tvungen att ha två lån om det skulle hända.
De hade något med att göra någon ny lag i början av året, typ mars.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp