Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Olycksfall, hur mycket betalt från jobb/försäkringskassan?

Spelar du inte på hög nivå så brukar de försäkringarna inte vara jätte bra. Men ja någon 1000 lapp kanske
Inte i min förra föreningen iallafall skiljer väl sig så klart mellan föreningarna vilken försäkring man har

Hade ingen privat försäkring, men skadade mig när jag spelade fotboll och har försäkring via mitt klubblag. Så lär få något därifrån om ja fattar de rätt?
Det brukar väl vara ersättning för direkta kostnader, som förstörda kläder/glasögon, resan till och från sjukhuset och vårdkostnader.

Hej
Det är så att jag brutit mitt pekfinger på högerhand och fick sjukintyg i 6v. Jag undrar ifall det finns någon som vart med om liknande situation och hur mycket betalt man får från jobb/försäkringskassan. Gjort skadeanmälan via min fotbollsklubbs försäkringsbolag och väntar på svar. Vad mer kan jag göra? Kan knappt göra något, allt blir mycket mycket svårare, borsta tänderna u name it..
Arbetsgivaren betalar lön de första två veckorna därefter får du från försäkringskassan, 80 %.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp