Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Okq8 kreditkort, erfarenheter?

Som ovan skrev
Inget skräckbetyg. Inte alls förvånad du blev beviljad deras kreditkort och tror du hade fått samma utfall om du sökt Collectors Easyliving eller t.e.x. Amex eller Resurs kort...

Nää kanske inte. Men Collectors sökte jag faktiskt häromveckan å blev inte beviljad. Då var betyget mellan 2-3. Är nyfiken på någon fler men tagit 3-4 FF på kort tid.
Edit : sökte på remember nu. Blev inte beviljad.

Senast ändrad:
Mitt betyg sjönk till 2.4 när brixo försvann från uc. Så har i måndags skickat brev och ansökt om att öka krediten från 20k till 50k. Hoppas dom beviljar någon tusenlapp mer iaf. Har redan maxat.

Vet ni hur sega dom är? Står att man ska få svar om ca 5dagar via brev. För mig innebär ordet "ca". Max 5 dagar. Inte efter 5. Då heter det drygt. Är så övervänt. Dom har inte ens gjort en ny upplysning och det är alltså dag 3 av 5. :thinking: Loggar in på okq8s hemsida å minuc omvarannat.

Uppdatering för nyfikna : trots blanco på 730k jämfört med inkomst på 322k så blev jag beviljad ytterligare 10k iaf. Så 30k total på okq8. Inte vad jag ville. Men bättre än ingeting iaf. Så är tacksam ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp