Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Okq8 kreditkort, erfarenheter?

Vad har du för erfarenheter av Okq8 kreditkortet?

Syns de på UC?

Hur mycket fick du och till vilken ränta? Något som inte fungerade så bra? "Allt har fungerat utmärkt" fungerar också som kommentar.

100.000 är max via dom. Dock otroligt svåra att få beviljad kredit hos och får man det är det ganska låga belopp.

Hade till för något halvår/år sedan. Bonusen försämrades rejält för några år sedan, minns inte när jag skaffade det, hade något okkort innan som blev konverterat om jag minns rätt. Tror även erbjudanden om höjd kredit måste ha kommit någon eller några gånger. Tror jag kan ha haft kort där sedan 90talet, ursprungligen var nog kredit 3 eller 5000. Vid avslut var det 30 tror jag.

Hur mycket fick du och till vilken ränta?

Räntan är väl samma för alla? Dvs 0 % om man betalar hela fakturan, eller en given procentsats om man väljer att delbetala.

Jag har ett på 25 000 som jag bara använder på OK, vilket brukar bli 1000-2000 kronor i månaden. Jag brukar betala när räkningen kommer, så någon ränta har jag aldrig åkt på.

Fördelarna är en viss rabatt på det man tankar, samt att det ibland är medlemspris på allt från mjukglass till spolarvätska.

Eftersom kortet är gratis och det ger mig några hundralappar i rabatt varje år så tycker jag att det är bra. Jag använder det som sagt aldrig utanför OK, men skulle jag t.ex tappa bort mitt ordinarie kort så är det ju bra att ha OK-kortet som backup.

100.000 är max via dom. Dock otroligt svåra att få beviljad kredit hos och får man det är det ganska låga belopp.

Jasså är dom svåra? Jag blev just beviljad 20k. Hade gett upp allt egentligen. Fick inte ens på Holm bank. Å Norwegian nekar mig i flera år. Remember orka jag int ens prova. Som du kanske vet har jag ju beklagat mig här på forumet att jag är överbelånad på ca730k jämfört med 322k inkomst år 2020. Så blev överaskad. Då bisnodebetyget är en 1:a så jag får knappt smslån. Men dom går väl efter creditsafe. Men ändå.

Jasså är dom svåra? Jag blev just beviljad 20k. Hade gett upp allt egentligen. Fick inte ens på Holm bank. Å Norwegian nekar mig i flera år. Remember orka jag int ens prova. Som du kanske vet har jag ju beklagat mig här på forumet att jag är överbelånad på ca730k jämfört med 322k inkomst år 2020. Så blev överaskad. Då bisnodebetyget är en 1:a så jag får knappt smslån. Men dom går väl efter creditsafe. Men ändå.

Det var skönt om det hjälper dig, men vilken upplysning togs på dig av OK/Q8? Dom kanske bytt tänker jag. Togs det en Bisnode,UC eller Creditsafe?

I see!

Vilket betyg hade du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp