- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 56
- Poäng
- 176
Tror du det funkar även med marginalen , Resurs bank mm? Kan skicka till handläggaren och prova?Skickade en dickpic, sen kom pengarna via Swish.
Tror du det funkar även med marginalen , Resurs bank mm? Kan skicka till handläggaren och prova?Skickade en dickpic, sen kom pengarna via Swish.
Har aldrig läst något om naket där. Känns inte helt rätt...Tror du det funkar även med marginalen , Resurs bank mm? Kan skicka till handläggaren och prova?
Hahaha tur det finns folk med humor härinne...tror dock inte det är nån bra ide med dickpics om jag ska va ärlig.Läste en artikel om att det är vanligt att narcissister gör det.Det kanske inte är det budskapet man vill ge potentiella långivare?Tror du det funkar även med marginalen , Resurs bank mm? Kan skicka till handläggaren och prova?
Vet inte, men försöka kan man alltid göra. Erbjuden man naket lån ska man tåla lite tycker jagHahaha tur det finns folk med humor härinne...tror dock inte det är nån bra ide med dickpics om jag ska va ärlig.Läste en artikel om att det är vanligt att narcissister gör det.Det kanske inte är det budskapet man vill ge potentiella långivare?
Tsk. Snart så säger du att den nigerianska prinsen som lovade att skicka sin förmögenhet till mitt bankkonto om jag bara betalade administrationskostnaderna på 500 USD är bluff...Skämt åt sido, det är dunderbluff. Finns säkerligen dom som kan gå på det
Eller att han som ska hämta mitt fordon som kurir åt en kapten på ett kryssningsfartyg bara försöker lura mig.Tsk. Snart så säger du att den nigerianska prinsen som lovade att skicka sin förmögenhet till mitt bankkonto om jag bara betalade administrationskostnaderna på 500 USD är bluff...