Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ohållbar situation!

Vilken skuld är det du har som ligger hos Billecta? Är det Billender?

Testa om du blir beviljat hos Billender, då kan du betala några räkningar (vet ej om de fortf har max 1500 kr/räkning) men de drar väldigt låg summa varje månad. Jag vill inte förespråka att betala lån med andra lån men om det handlar om att stabilisera läget och om man har en plan så kan man ta till det (under en begränsad period)
Billender beviljar högst 5000 kr som en kredit man kan betala räkningar med. De tar Bisnode.

Testa om du blir beviljat hos Billender, då kan du betala några räkningar (vet ej om de fortf har max 1500 kr/räkning) men de drar väldigt låg summa varje månad. Jag vill inte förespråka att betala lån med andra lån men om det handlar om att stabilisera läget och om man har en plan så kan man ta till det (under en begränsad period)
Billender beviljar högst 5000 kr som en kredit man kan betala räkningar med. De tar Bisnode.

Jag vet inte mitt kreditbetyg på bisnode. Det försvinner 3 st ff imorgon 26/3. Jag har en missbrukad kredit på uc, syns det även på bisnode?

Jag vet inte mitt kreditbetyg på bisnode. Det försvinner 3 st ff imorgon 26/3. Jag har en missbrukad kredit på uc, syns det även på bisnode?
Det brukar inte synas på Bisnode.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp