Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ohållbar situation!

Hur mkt får du ut efter skatt?
Hur mkt har du kvar varje månad om det blir ngt kvar?
Kan du ta ett extrajobb?
Har du ngt du kan sälja för att få bort de minsta skulderna?
Vet inte exakt men mellan 25-26 med underhåll inräknat. Jag går typ - varje månad. Försöker sälja av grejer men de pengarna går till att överleva varje månad så svårt att betala extra på några lån.

Jag jobbar övertid ibland men jag håller inte i längden då jag har utmattningssyndrom tyvärr.

Lönen på 27500kr före skatt och stora blanco lån svårt styra upp en plan.Om nu förslaget om ränteavdrag går igenom nästan omöjligt.Kanske planera om det är möjligt med skuldsanering .Väntetid på ca 1 år och skulle bli beviljad slutpunkt om ca 6 år.Men välja kämpa på måste det finnas ett slut.Åren går fort
Tror jag måste vänta med att ansöka om det då det finns speltransaktioner på kontot. Jag stängde av mig för spel 6/2.

Har själv gått minus ganska mkt under lång tid förut men inget spelande. Om du är sjukskriven pga utmattning så vet jag inte hur mkt du orkar pussla och fixa och trixa med ekonomin.
Skulle inte säga att din situation är omöjlig att lösa men det kräver planering och uthållighet. Det är bara du som vet hur mkt du orkar. Det kan också vara motiverande om du bestämmer dig att försöka.
Hur gamla är dina barn?
Får du barnbidrag och bostadsbidrag?

Har du frågat Resurs om du kan få betalfri månad? Jag har också Ellos lån och får erbjudande om betalfria månader då och då!
Även om du kommer söka skuldsanering längre fram så behöver du redan nu lägga upp en plan med mål och delmål och sätta igång med arbetet

Har själv gått minus ganska mkt under lång tid förut men inget spelande. Om du är sjukskriven pga utmattning så vet jag inte hur mkt du orkar pussla och fixa och trixa med ekonomin.
Skulle inte säga att din situation är omöjlig att lösa men det kräver planering och uthållighet. Det är bara du som vet hur mkt du orkar. Det kan också vara motiverande om du bestämmer dig att försöka.
Hur gamla är dina barn?
Får du barnbidrag och bostadsbidrag?

Har du frågat Resurs om du kan få betalfri månad? Jag har också Ellos lån och får erbjudande om betalfria månader då och då!
Även om du kommer söka skuldsanering längre fram så behöver du redan nu lägga upp en plan med mål och delmål och sätta igång med arbetet
Dom är 16 och 8 år.
Får halva 8 åringens barnbidrag.
Bostadsbidrag 1000kr just nu.
Jag har använt mig av deras betalningsfria månader med.
Jag vill såklart undvika kronofogden men vet inte om det kommer gå.

Jag behöver kontakta Lowell och Gothia igen.
Jag gjorde upp en avbetalningsplan med Lowell innan Gothia kom med i bilden.
Gothia krävde från börjar 10k i månaden, sa att det är stört omöjligt, dom gick med på 4500k i månaden i 3 månader.

Jag prioriterar alltid min hyra, el, försäkringar och mat. Jag har även ett billån som är inkluderade där för det finns en medsökande med där. Det lånet är på 90k.
Går det att sälja bilen och ta sig fram kollektivt?

Är det speltransaktionerna som gjort att du halkat efter?

Vad är dina övriga utgifter? Hur mycket går du minus varje månad?
vad får du från fk per månad, inkl bostadsbidrag och underhåll / barnbidrag ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp