Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ohållbar situation behöver hjälp och tips från seriösa tack.

'Om du får så är det säkert en bra ide, jag tror du med den stramare inställning bankerna har inte beviljas något pga överbelåning
Hur kommer det sig att flera har massa lån långt över sin inkomst? Om jag har bra uc och sköter mina betalningar så borde väl banken tjäna på att ha alla mina lån.
Är det lönsamt att ringa till banker och fråga om de kan tänka sig samla mina lån eller är det bortkastad tid?

Hur kommer det sig att flera har massa lån långt över sin inkomst? Om jag har bra uc och sköter mina betalningar så borde väl banken tjäna på att ha alla mina lån.
Är det lönsamt att ringa till banker och fråga om de kan tänka sig samla mina lån eller är det bortkastad tid?
Många tog lånen innan räntehöjningarna kom.
Te.x Swedbank vet jag inte lånar ut mer än 100% av din inkomst... Så ah det har stramats åt. Innan hade Swedbank 175%. Men det är bra. På gott och ont.

Svårt att avsluta då jag behöver använda det när pengarna tar slut. :/ knepig situation.
Utifrån siffrorna du skrivit här så tar inte pengarna slut om du följer en budget :)
Hur som, hur stor är din skatteåterbäring? Får du en?

Utifrån siffrorna du skrivit här så tar inte pengarna slut om du följer en budget :)
Hur som, hur stor är din skatteåterbäring? Får du en?
Jag har barn så pengarna tar slut får ca 15 k som går till kreditkortet.

Hur ser man uppskattad ränta i Kreddy?

För mig ser jag det direkt när Kreddy-appen startas under kreditbetyg så bör det visas en knapp "Se din ränta" Kan hända som skrivits i tråden att det är någon tredjepart som aktiverat det.

Jag har barn så pengarna tar slut får ca 15 k som går till kreditkortet.
När du har betalat på kreditkortet så kan du använda samma pengar en gång till och betala andra räkningar via t ex Betalo. Inte optimalt men en lösning som hjälpt mig när pengarna inte räcker varje månad.

Som Pojop sa,
Du säger du har 14k i utgifter + lånen som är 7500 kr. Då har du totala utgifter på 21 500 kr.
Vart är resterande 1500 kr?

Infon du gett i tråden tyder på att du kan lösa situationen. Bra början med 15k till kreditkortet! Om du lyckas hitta saker i huset att sälja för de sista 5k vore det perfekt. Sen snöbollsmetoden så snabbt du kan. När försvinner den sista ff?

Har tyvärr inget att sälja.
Sista försvinner januari nästa år.
Är ff avgörande? Kommer endast ha en efter 23e maj.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp