Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Officiellt nått botten

Fråga om du kan sänka belopp på samma ff?
Du har ett alternativ till. Jag fick hjälp av Nordax med samlingslån i våras. Dock ser de allt som finns på UC och Bisnode. Om kalkylen går ihop så kan det gå. Jag hade typ 1500kr över efter kalp. Med +30% risk. Fick urusel ränta men lång återbetalning. Jag visste att en automatiserad sökning skulle ge avslag så ringde de och presenterade, frågade efter OM det var möjligt. Obs! Säg inte att du har nåt på inkasso.
Nordax är ju dock med som samarbetspartner på zmarta och dom gav inget bud, ska man ringa trots allt?

Det var min tanke med så har skickat iväg mail och frågat. Är det sant? Behandlar dom manuellt också?
Du måste fråga efter feedback UTAN upplysning. Du kan dela med dig till de av upplysningen du gjorde nu. Om de anser att det kan gå, fråga efter vad skulle kunna ge avslag.

Du måste fråga efter feedback UTAN upplysning. Du kan dela med dig till de av upplysningen du gjorde nu. Om de anser att det kan gå, fråga efter vad skulle kunna ge avslag.
Hur ska jag inleda samtalet och vad ska jag fråga?

Det låter som att det är något annat än ditt höga kreditbetyg som spökar. För SÅ högt är det inte. Nåt bud borde du ändå fått kan jag tycka. När var din senaste förfrågan innan detta?
Är du som namnet antyder född 99 så kanske det kan vara din ålder. Gissar på att många banker filtrerats bort pga din ålder.

Det låter som att det är något annat än ditt höga kreditbetyg som spökar. För SÅ högt är det inte. Nåt bud borde du ändå fått kan jag tycka. När var din senaste förfrågan innan detta?
Är du som namnet antyder född 99 så kanske det kan vara din ålder. Gissar på att många banker filtrerats bort pga din ålder.
Den togs 06 i år. Nja, är ändå 22, 99 är inte så ungt som man tror längre. Fick ju lån på 350k av ikano i våras plus ett par andra erbjudanden och då var jag till och med 21

Kan det vara att du har någon kredit som överstiger det lånade beloppet?
Vet att detta brukar vara en stor dealbreaker för banker

Jämkar du något? Om inte börja med det och kör snöbollseffekten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp