Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Officiellt nått botten

Skulle släppa dessa till inkasso och försöka få till en sjyst plan där och undvika löneutmätning.

Smspengar 30k
Lumify 6k
Vivus 6k
45k i damens namn på ferratum

bara dessa 4 är väl helt galna summor varje månad som du får betala? Vet du vad du betalar sammanlagt?
Betalar inget på dom just nu.. redan tänkt släppa dom, eller ja, sket i dom då jag verkligen trodde samlingslånet skulle gå

Du har mer lån än inkomst, det är ditt problem vid ansökan skulle jag tro :(

Kan det vara lönt att söka på thorn 100k? Hört många få ut pengar där med usla förutsättningar, tänker dock att om dom hade kunnat erbjuda mig hade dom väl gjort det med deras maxbelopp när jag jämförde förut??

Kan det vara lönt att söka på thorn 100k? Hört många få ut pengar där med usla förutsättningar, tänker dock att om dom hade kunnat erbjuda mig hade dom väl gjort det med deras maxbelopp när jag jämförde förut??
Jag fick 50 k hos dom förra året med usel UC. Dock via lendo när jag sökte typ 300k. Skulle inte rekommendera att söka direkt hos dom. Betalar typ 1100 i månaden och lånet minskar inte.

Jag fick 50 k hos dom förra året med usel UC. Dock via lendo när jag sökte typ 300k. Skulle inte rekommendera att söka direkt hos dom. Betalar typ 1100 i månaden och lånet minskar inte.
Ah skippar nog det då, ivrig och panikslagen som jag är sökte jag 150k på advisa efter jag fått avslag och fick inget där heller, och dom samarbetar med thorn

Fråga om du kan sänka belopp på samma ff?
Du har ett alternativ till. Jag fick hjälp av Nordax med samlingslån i våras. Dock ser de allt som finns på UC och Bisnode. Om kalkylen går ihop så kan det gå. Jag hade typ 1500kr över efter kalp. Med +30% risk. Fick urusel ränta men lång återbetalning. Jag visste att en automatiserad sökning skulle ge avslag så ringde de och presenterade, frågade efter OM det var möjligt. Obs! Säg inte att du har nåt på inkasso.

Fråga om du kan sänka belopp på samma ff?
Du har ett alternativ till. Jag fick hjälp av Nordax med samlingslån i våras. Dock ser de allt som finns på UC och Bisnode. Om kalkylen går ihop så kan det gå. Jag hade typ 1500kr över efter kalp. Med +30% risk. Fick urusel ränta men lång återbetalning. Jag visste att en automatiserad sökning skulle ge avslag så ringde de och presenterade, frågade efter OM det var möjligt. Obs! Säg inte att du har nåt på inkasso.
Det var min tanke med så har skickat iväg mail och frågat. Är det sant? Behandlar dom manuellt också?

Ah skippar nog det då, ivrig och panikslagen som jag är sökte jag 150k på advisa efter jag fått avslag och fick inget där heller, och dom samarbetar med thorn
Sluta gör mer ansökningar nu!
Jobba med det du har. Det finns gott om idéer men du måste lyfta luren och jobba med bankerna.
Du klarar det!
Små steg. Jag var på samma ställe förra året, läget var hopplöst och med gigantisk kontrollbehov så var ångesten enorm. Men saker tar längre tid än man tror och man klarar mycket mer än man tror.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp