Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Officiellt nått botten

Hur har du lyckats med detta?
Ser du, det kan löna sig att inte gå via en förmedlare. Du måste lyfta på luren och prata med faktiska människor. Folk är oftast mycket trevligare IRL än man tror! :)
Ta några timmar imorgon och sätt dig ner och ring! Förklara som det är, håll dig så nära sanningen som möjligt (skulle rek att inte nämna inkasso). Och låt de kolla utan att ta en ny förfrågan, kanske de kan se din senaste FF!!
Du kan det, bara gör.
Jag håller alla tummar och tår, det skall gå!

Uppdatering.
Har idag ringt Nordax och har jag fått avslag på zmarta kan dom inget göra.
Har granskat Operation ingen bet anmärkning innan juni.
Operation ingen bet anmärkning innan juni lyder som följande:
Blivande frugan hittade sin obrukade kredit på northmill på 30k att hon tydligen hade 50k på reduce också. Hon ska lösa sitt Avida lån på prick 50k genom reduce, för att sen ta ut dom 50k på avida direkt och skicka till mig. Med dom 50k ska jag betala 31k till Qliro som försvinner från UC, 4700kr till resurs bank som försvinner ifrån UC, 3500kr till Betalkoll så att jag är i fas med betalningar igen, kvar återstår 10.000 som jag inte riktigt listat ut vad jag ska lägga dom på, men något som syns hos UC.

detta innebär att min nyttjande skuld som syns på UC går ifrån 470k till 420k samt 3-4 krediter släcks där. Jag ska givetvis betala denna skuld på 50k i hennes namn hos reduce, men hoppas på en sjysst låg summa varje månad.

jag har skickat in jämkningsansökan inför 2022 och skrivit att jag kommer tjäna 70k mindre och att jag kommer betala 80k ränta. (Väldigt bullshit) men hoppas detta innebär en låg skatt som ger mer utrymme att beta av lånen. Får även 2000 på ett matkort. Detta innebär en kvarskatt skuld 2023 men förhoppningsvis är läget stabilt tills dess.

ska även prova ringa Ikano och kolla om jag kan få en lägre kostnad från 4200kr i månaden i 6 månader.

går allt som tänkt nu bör jag klara mig från anmärkningar tills juni då jag söker nytt samlingslån med mycket bättre förutsättningar och förhoppningsvis ett betyg under 4%

Uppdatering.
Har idag ringt Nordax och har jag fått avslag på zmarta kan dom inget göra.
Har granskat Operation ingen bet anmärkning innan juni.
Operation ingen bet anmärkning innan juni lyder som följande:
Blivande frugan hittade sin obrukade kredit på northmill på 30k att hon tydligen hade 50k på reduce också. Hon ska lösa sitt Avida lån på prick 50k genom reduce, för att sen ta ut dom 50k på avida direkt och skicka till mig. Med dom 50k ska jag betala 31k till Qliro som försvinner från UC, 4700kr till resurs bank som försvinner ifrån UC, 3500kr till Betalkoll så att jag är i fas med betalningar igen, kvar återstår 10.000 som jag inte riktigt listat ut vad jag ska lägga dom på, men något som syns hos UC.

detta innebär att min nyttjande skuld som syns på UC går ifrån 470k till 420k samt 3-4 krediter släcks där. Jag ska givetvis betala denna skuld på 50k i hennes namn hos reduce, men hoppas på en sjysst låg summa varje månad.

jag har skickat in jämkningsansökan inför 2022 och skrivit att jag kommer tjäna 70k mindre och att jag kommer betala 80k ränta. (Väldigt bullshit) men hoppas detta innebär en låg skatt som ger mer utrymme att beta av lånen. Får även 2000 på ett matkort. Detta innebär en kvarskatt skuld 2023 men förhoppningsvis är läget stabilt tills dess.

ska även prova ringa Ikano och kolla om jag kan få en lägre kostnad från 4200kr i månaden i 6 månader.

går allt som tänkt nu bör jag klara mig från anmärkningar tills juni då jag söker nytt samlingslån med mycket bättre förutsättningar och förhoppningsvis ett betyg under 4%
Bra!!
Gott att ha en plan och en genomtänkt sådan.
Visar på problemlösnings orientering, anamma och intelligens.
Vad har du för framtidsplaner för din yrkeskarriär? Inte bara utgifter som du kan planera.

Tog ett lån där i juli på 10 k men va till god för 300k skulle öka upp det nu Handläggere jag prata med sa det är inga problem. Vi bakar ihop allt. Men sen hade jag för dålig uc så nu väntar vi bara på att det hamnar under 15% sen så kommer jag få baka ihop allt. Hade alltså redan tagit ett lån och skulle ba ringa för att försöka att sänka räntan på det då
Kolla han igenom min gamla uc. Så bestämde vi så. Väldigt grym kundservice måste jag säga :)

Vet många som fått stora förhoppningar och sedan blivit väldigt besvikna när det handlar om banker och lån. Hoppas att dom kan hålla löftet när du är under 15%.

Vet många som fått stora förhoppningar och sedan blivit väldigt besvikna när det handlar om banker och lån. Hoppas att dom kan hålla löftet när du är under 15%.
Har pratat med han i ett par månader allt annat är okej förutom betyget har han sagt själv. Så han kommer ringa i februari mars. Är
Mitt betyg intr under 15% på minuc som jag kan se själv, så kommer han avvvakta. Är som sagt god för 300k det va jag i juli med. T.o.m mindre lån nu. Men det är betyget som skaver. Men har inga förhoppning endå som sagt. Men man får hoppas.

Jag har direkt nummer till en där så är inte bara någon random jag pratat med på kundtjänst :)

Har pratat med han i ett par månader allt annat är okej förutom betyget har han sagt själv. Så han kommer ringa i februari mars. Är
Mitt betyg intr under 15% på minuc som jag kan se själv, så kommer han avvvakta. Är som sagt god för 300k det va jag i juli med. T.o.m mindre lån nu. Men det är betyget som skaver. Men har inga förhoppning endå som sagt. Men man får hoppas.
Håller tummarna att dom håller det dom sagt.

Bra!!
Gott att ha en plan och en genomtänkt sådan.
Visar på problemlösnings orientering, anamma och intelligens.
Vad har du för framtidsplaner för din yrkeskarriär? Inte bara utgifter som du kan planera.
Ska försöka mig på att daytradea krypto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp