Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Obegränsad surf-vilken leverantör godkänner?

Såsom det är nu betalar jag för mycket i tel. abonnemang samt internet hemma, så skulle vilja slå ihop dessa och skaffa obegränsad surf. Frågan är då vilken leverantör tar emot folk som har skulder? Har redan Comviq men de har inget obegränsat alternativ. Försökt med Tele2 men de vägrade av ovan nämnda anledning.

Det går inte att teckna nytt abonemang om man har skulder hos KFM, endast kontantkort som betalas i förhand.

Comhem

Eller, jaha. Med skulder, trodde frågan var generell, nej det är nog ingen som är intresserad då

Jag fick ett mobilt bredband med obegränsad surf hos 3 med skuldsanering.

Hur mycket surfar du? Hallon har de billigaste abonnemangen jag sett men har ej obegränsat.

Hur mycket surfar du? Hallon har de billigaste abonnemangen jag sett men har ej obegränsat.
Blir väl att man streamar eller laddar ner nån film då och då, sen lyssnar jag på en hel del musik. På sistonde har det varit att surfen inte räckt till då man endast använt mobilen och skitit i att fylla på där hemma då jag inte haft råd. Tänkte lika bra att köpa obegränsat till mobilen istället för att betala två olika bredband..

Bor du i hyreshus med grannar kan du kanske "sno" internet eller rent utav fråga nån och dela kostnad med dem och sen ha ett billigt tele abonnemang

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp