Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån, webkontanter.se

jag fick lån men det tog två dagar innan det var inbetalat på kontot. och en halv dag innan jag fick svar på mailet. slappt av ett nystartat företag. jag fick ingen porr i mailen. synd.

Ringer dom och kontrollerar uppgifter? Gillar när företagen gör det. Känns mer seriöst på nåt sätt.

det är bluff!

Snälla förstå att detta s.k. "lån" bara är bluff. Ring Finansinspektionen och skattemyndigheten och kolla upp det och fatta att ni får inget lån där! Endast virus på datorn efter att ha besökt sajten. Det är en virussajt!
Vad vissa är lättlurade alltså, man fattar ju direkt att de skriver om lånet själva.

Blev också misstänksam och gick in på bolagsverket och kollade upp dom. Dom är reggade hos bolagsverket så dte kan inte vara bluff.

Men hallå

Blev också misstänksam och gick in på bolagsverket och kollade upp dom. Dom är reggade hos bolagsverket så dte kan inte vara bluff.

Reggade på bolagsverket kan ju vilken som helst göra. Frågan är om de är reggade hos Finansinspektionen, det är det enda som betyder något. Alla kreditgivare MÅSTE stå under FI:s insyn. Gör ni det hörrni? Ni kan ju svara själva eftersom ni själva skriver inläggen här.
Jag mailar till FI att kolla upp dem så får vi saken ur världen. Hundring på att de "försvinner" inom några dagar

Lilla du. Vet du något om smslån? Smslån behöver INTE vara registrerade på Fi. Läs på innan du häver ut ur dig saker du inte har en aning om. Är du en konkurrent till webkontanter? Undrar vilket företag du jobbar för? Lägg av med din idiotiska kampanj. Du gör bara bort dig.

webkontanter.se, om ni verkligen finns representerade här var god skapa ett konto med ert namn och besvara kundernas frågor. Så slipper det bli en massa ryktesspridning.

webkontanter

Hej,

Jag är från webkontanter och tänkte skriva några rader för att få slut på de missförstånd och spekulationer några få i denna tråd diskuterar kring. Vi är ett nystartad bolag som verkar i ett av kreditmarknadens osäkraste område. Detta kräver att vi är försiktiga. Några har säkert fått avslag när de anser att de är fullt kreditvärdiga. Kreditmallen vi använder som underlag när vi beviljar krediter är under utveckling. Vi kommer utvärdera kreditmallen om några veckor och som det ser ut nu så kommer vi sänka kreditgränsen vilket kommer medföra att många fler kommer bli beviljade lån. De som ansökt idag och fått avslag kommer kanske bli beviljade när de ansöker igen om några veckor. Hoppas ni har förståelse för detta.

Mvh Webkontanter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp