- Meddelanden
- 2 147
- Mottagna reaktioner
- 2 022
- Poäng
- 1 397
Lägg ner den här diskussionen. Jag har redan spärrat mig och det var innan det här som ni kallar att "jobba med" och "tough love". Så det hjälper noll och ingenting. Ta in det. Och jag är inte någons "case". Och att alla spelmissbrukare ljuger är det dummaste jag hört. Är så öppen med min situation som man kan vara. Vad någon på ett forum tror kvittar. Ingenting ni skriver nu påverkar mitt beslut att sluta spela som togs igår. Det var MITT beslut. Påverkat av ingen annan.
@peppearkvarn nej hans ord hjälper noll eftersom jag redan sen INNAN han skrev spärrat mig. Då om nånsin behöver man stöd och inte mer skit. Jag har ju slutat spela, tagit bort alla möjligheter och att ge sig på mig känner hjälpa absolut noll! Lägg ner det här nu, det skapar bara ett dåligt mående till NOLL nytta eftersom jag redan tagit mina egna beslut och att då bli påhoppad med att man ljuger osv är åt helvete!
@peppearkvarn nej hans ord hjälper noll eftersom jag redan sen INNAN han skrev spärrat mig. Då om nånsin behöver man stöd och inte mer skit. Jag har ju slutat spela, tagit bort alla möjligheter och att ge sig på mig känner hjälpa absolut noll! Lägg ner det här nu, det skapar bara ett dåligt mående till NOLL nytta eftersom jag redan tagit mina egna beslut och att då bli påhoppad med att man ljuger osv är åt helvete!
… japp.