- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Så jag kan låta bli att betala nu 31/1 och då blir det 300 i februari ?Sa de något om valfri summa? Vad var minsta?
Så jag kan låta bli att betala nu 31/1 och då blir det 300 i februari ?Sa de något om valfri summa? Vad var minsta?
Du kan skicka meddelande till Pjum i inloggat läge, jag skickade meddelande för din skull se svar nedan.Så jag kan låta bli att betala nu 31/1 och då blir det 300 i februari ?
Så himla snällt av dig . Tack ! Då vet jagDu kan skicka meddelande till Pjum i inloggat läge, jag skickade meddelande för din skull se svar nedan.
.De kommer ej hämna så fort under januari vart frivilligt att betala eller ej !Någon som är hos inkasso redan?
Hej! Hur gick mötet med banken idag? Fick du nåt bra besked?något som sökt om nytt lån som redan har lån?
Jag har också fått sms.Någon mer än jag som fick sms inatt att om inte betalning sker skickas det till inkssso typ. ? Var det inte så att man kunde vänta o inte göra betalning första månaden så omvandlas krediten sen till 24 mån delbetalning ?
Det gick fortare än anat...Coming soon...
"Släpt Pjum till inkasso"