Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Ja....you will receive your money by tomorrow noon så 7.30 som många sagt har ändrats till 12...vi får se helt enkelt men än så länge har ju inte 3 bankdagar överskridits.
Men då har inte eran blivit utbetald. För jag har fått utbetalt+ lovad till 07.30.

Du får göra läxan med kalkylen. Ex vad får de sålt en inkassofaktura för osv. Vad blir bolaget värt med kundstock. Det är svårt med företagsekonomi men om du räknar på det i lugn och ro.

Svårt när man inte har bolagets alla kostnader, men kunder som sköter sig ger inga större intäkter. Och de som inte sköter sig ger lite mer intäkter, men inte om betalningen helt uteblir.

Men faktum kvarstår, de har på tok för lite kapital (iallafall utifrån vad som är synligt för oss)

Dem kan ju knappast säga att utbetalning har gjorts idag, om inte pengarna dyker upp 07.30 som senast

Dem kan ju knappast säga att utbetalning har gjorts idag, om inte pengarna dyker upp 07.30 som senast
Inte om allt är som de påstår.

Men sånt här har hänt förr.

Kan vara missförstånd på deras sida med.

Låt säga att en handläggare skall göra allt manuellt och "godkänna" sen skall den körningen skickas iväg om den inte gör det som den ska vilket kan vara en annan persons uppgift så händer ju inget men person 1 tror att nu när allt är gjort så är pengarna på väg.

Men alltså kan alla ANDAS?!
Spännande om pengarna inte kommer 07:30 imorgon, känns som att den här tråden kommer sprängas av kommentarer som ”VART FAN ÄR MINA PENGAR?!”
”Någon som fått utbetalt? De lovade ju idag”
Osv….

Men alltså kan alla ANDAS?!
Spännande om pengarna inte kommer 07:30 imorgon, känns som att den här tråden kommer sprängas av kommentarer som ”VART FAN ÄR MINA PENGAR?!”
”Någon som fått utbetalt? De lovade ju idag”
Osv….
Har du fått utbetalt? Eller har någon fått det helt seriöst?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp