Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Okej, men står de kommande transaktioner 15.000 på banken så är de säkert att de kommer. Lämna tråden du
Så du menar att det står kommande transaktion 15000? Inte hört någon säga det iallafall. Jag menar bara att man inte ska ta något förgivet, vad skulle problemet vara med det?
Kommer inte lämna någon tråd för att jag säger sanningen. Väldigt många gånger när ett nystartat företag/lån säger ett visst datum och får in betydligt fler ansökningar än tänkt så skjuter dom på det ett par veckor/månader och ibland är. Det är ren fakta bara.

Fick nyss reda på av en släkting att pengarna inte kommer att komma. Tydligen en lanseringsbugg
Hur kan detta vara en lanseringsbugg när flera här svarat att dem fick svar via mejl att det kommer om 1 dag? Är detta också då en bugg att dem svarar på mejl per automatik? :D

Vi fårse, känns ju konstigt att dom tar kreditupplysning, skaffat Bankgiro och Ocr om dom inte är seriösa. Tror pengarna kommer på måndag

Ni får pengarna om ni beviljat , de kör krediz som kolla up lön samt de tagit kredituplysning , kontaktade de via Mail , de bekräfta att pengarna har redan skickat till min konto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp