Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Beviljad 15, går bra att logga in. Spontant svårt att se att ett FI reglerat företag är en enda bluff men det får visa sig till veckan
Sjukt att jag blev beviljad och ej kan logga in. Blev beviljad fredags kväll. Men jag väntar till imon för att se ifall pengarna trillar in :)

Sjukt att jag blev beviljad och ej kan logga in. Blev beviljad fredags kväll. Men jag väntar till imon för att se ifall pengarna trillar in :)
Fast förbered dig på att det kan vara så att dom betalar ut efter 2-3 bankdagar (relativt nyligen ändrat på deras hemsida).

Fast förbered dig på att det kan vara så att dom betalar ut efter 2-3 bankdagar (relativt nyligen ändrat på deras hemsida).
Fast har man fått sms om att utbetalning är på gång inom 1 dag, så lär ju pengarna dyka in som senast på tisdag, beroende på vilken tid dem gör utbetalningen på måndag

Fast har man fått sms om att utbetalning är på gång inom 1 dag, så lär ju pengarna dyka in som senast på tisdag, beroende på vilken tid dem gör utbetalningen på måndag
Var inte så säker på det. Saker kan ju ändra sig, speciellt när det kommer till ett nytt sms lån.
Men som sagt, folk får ha is i magen och vänta ut tiden bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp