Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Ska tro att den andra tråden var ”ironiskt” skriven som många andra av svaren här
Troligtvis och visst är man lite ironisk.
Jag dömer absolut ingen.
Men det är otroligt vilken energi och engagemang folk lägger ner, lite likt gamar som cirkulerar runt ett kadaver.
Trots att det gått många år känner man igen desperationen.
I all välmening, hoppas det går bra.

Du gillar att anmärka ser jag??
Undrar du om du ser det? Punkt eller utropstecken hade gjort sig bättre där.
Nåja, det är inget jag gillar, jag undrade bara om man menade ironiskt eller "ironiskt".

Undrar du om du ser det? Punkt eller utropstecken hade gjort sig bättre där.
Nåja, det är inget jag gillar, jag undrade bara om man menade ironiskt eller "ironiskt".
Bra höjd på en moderator, mäkta imponerad av det engagemang du verkar ha för det svenska språket. Tror det finns forum för att diskutera den typ av frågor om du har behov. Engagera dig i människorna och frågorna här och ej hur någon stavar. Allt gott.

Bra höjd på en moderator, mäkta imponerad av det engagemang du verkar ha för det svenska språket. Tror det finns forum för att diskutera den typ av frågor om du har behov. Engagera dig i människorna och frågorna här och ej hur någon stavar. Allt gott.
Tack för komplimangerna. Kul att du imponeras. Hade inget sånt syfte.

Jag har mejlat + skrivit meddelande på mina sidor, återstår att se när utbetalning sker

Det står ju within one banking dag så borde bli måndag .
Det står om Pjum på konsument.se om man vill läsa informationen på svenska.Bara ett tips!Inom en bankdag bör ju bli på måndag nån gång om det inte är några fördröjningar.Ska bli intressant att se.

Bara jag som gjorde en ansökan och blev godkänd men kan inte logga in sen efter det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp