Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån aktör Binly

Vill lösa ett inkasso
Gör som du vill. Men du betalar ju för pengar du inte har då. Vad händer med detta lånet som du då lånade för att betala ett annat? Jo då sitter du ju med ett lån ändå så det är +-0 och det lånet kommer du i sin tur inte ha råd att casha av med lön eller så säkerligen och så måste du låna om igen för att täcka det och tillslut har du bara inkasso, en massa lån, inkasso med mera.

Hör med inkasso om en avbetalningsplan du klarar av :)

Instämmer helt, mycket bättre än att ta ett nytt svindyrt lån för att betala av. Spiralen blir bara djupare och djupare om man löser tidigare lån med nya, kostnaderna staplas på varandra! Konstgjord andning!

Men jag förstår att många av oss talar för döva öron. Jag har själv varit där, med en ständig jakt efter nya pengar, nya lån där man skiter i vad kostnaderna och räntan är. En jakt för att överleva dagen, veckan, månaden.
Är idag glad över att jag slutade jaga pengar, och varje månad kan följa vad löneutmätningen betalat av. Är glad över att ana ljuset i tunneln, ljuset som innebär en nystart av livet! Ett liv helt utan spel, lån och krediter! Så skönt!

Va tror ni om dessa?

Samma ägare som lumify och credifi?
Samma ägare som lumify och credifi som båda har långa trådar här om hur hemska de är... well.. spring åt andra hållet säger jag.

Jag fick ett låne erbjudande på 120K skulle återbetalas inom 10 år.
Totalt skulle det kosta mig 330 000 att låna dessa 120 hahahah

Jag fick ett låne erbjudande på 120K skulle återbetalas inom 10 år.
Totalt skulle det kosta mig 330 000 att låna dessa 120 hahahah
tyvärr inte ovanligt och ännu värre är att de mest ekonomisk utsatta får dessa lån när inga bättre beviljas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp