Snart kommer väll en 5e… denna verkar ju dock va nyHur många hemsidor behöver dom egentligen, blir ju 4e nu?
4e det stämmer:Hur många hemsidor behöver dom egentligen, blir ju 4e nu?
Fullständigt absurt, ja.4e det stämmer:
Lumify, Binly, Credifi, Tomly
Min rekommendation är att hålla sig så långt borta så långt som möjligt från dessa sidor.
Det finns nästan inga sätt med en vanlig inkomst att bli av med dessa när man satt sig i fällan. I princip omöjligt då dom ska ha typ 15000 i månaden för varje varumärke man maxat
Det enda man kan göra är att betala in och ta ut pengarna och dom tjänar flera tusen i uppläggningsavgifter och räntor på det varje månad i mellanskillnad, betala bort det med samlingslån eller släppa dom till KFM och få anmärkning.
För att inte nämna resultat på 93 miljoner och aktieutdelning på 72.5 miljoner av det, ägarna tar ut nästan allt ur bolaget
Samma....Fullständigt absurt, ja.
Tur nog kan jag inte ta lån hos dom pga jag hamnade hos inkasso när jag hade Lumify för 4-5 år sedan, samma med Credifi.
Vad som är bra är dock att dom som misskött sig att betala tillbaka inte kan ta om nya lån hos deras nya aktörer.
Men dom verkar ju tjäna sjukt mycket ändå på att lånetorskar fastnar i klorna på dom.
Bedrägeri! Samtidigt är det ingen som tvingar en att låna heller hur mycket dom än fular sig och utnyttjar att man är i behov av pengar.