Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån? snabbfinans.se

Ockrare likt folkia nano mobillån

325 kr för 2000kr plus 50kr sms det är ju 1/3 av lånet för fan.

Har inte hört nåt från dessa skickat min ansökan idag.

snabbfinans

Låna inte av dom. Riktigt skumma att ha att göra med och nästan lite skrämmande.

Låna inte av dom. Riktigt skumma att ha att göra med och nästan lite skrämmande.

Jag har heller inte haft problem med dem, det går exempelvis att förlänga lånet. Exakt vad är det som är skumt och skrämmande?

Jag kan inte hitta någon information på deras hemsida om att man kan förlänga lånet, hur går det till?

Jag skulle snarare säga att snabbfinans är mkt billigare en många andra aktörer... 2395 är inte alls dyrt när det gäller smslån.. lånade 4000 med återbetalning 4695 vilket är svårt att få billigare.

Varningens finger om man är sen bara.. dessa har egen inkasso med enbart några dagars förfallodag och sedan direkt till kfm.. men sköter man sig någorlunda och betalar efter första påminelsen eller innan så tycker jag de är helt ok för att vara ett "garage företag"

Har haft flera lån där.. 2 lån vara bara några timmar från kfm men lyckades få uppskov 2 dagar och hann exakt.

Som sagt... tuffa att ha att göra med om man kommer ha svårt att betala annars helt ok. (inga man vill förhandla avb plan osv med)

Varning Snabbfinans

Seriöst, det står inte på någon faktura att man har möjlighet att förlänga nåt lån! Det står inget om det någonstans! Oseriösa är va de är! De har ingen känsla för att jobba med tjänster till människor och gör dom dom vill! Men läste idag på Finansinspektionen och Datainspektionens hemsida att man kan inte kan göra hur som helst.

Snabbfinans

Har riktigt dålig erfarenhet av detta företaget! Skulle visa ett varningens finger bara vid tanken av detta företag! Undvik dessa!

Snabbfinans

Har oxå väldigt dålig erfarenhet av detta företag! Otrevlig personal, riktigt dumma utan anledning!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp