Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nytt lån sänka räntan med ansökan via låneförmedlare?

Tjena !

Har ett lån med ränta 4,5 %. Summan är 320.000. Kreddy 0,3. Hur tror ni mina chanser är att sänka räntan med ansökan via låneförmedlare? har en förfrågan från juli 2020.

Det är väl knappt några som erbjuder blanco med så mycket lägre ränta än så?

Baka in i bolån om du kan?

Tjena !

Har ett lån med ränta 4,5 %. Summan är 320.000. Kreddy 0,3. Hur tror ni mina chanser är att sänka räntan med ansökan via låneförmedlare? har en förfrågan från juli 2020.
Vad har du för inkomst? Hur ser din Bisnode ut?

Tjena !

Var ligger lånet? Hur länge har du haft det? Tänker om du inte kan förhandla dig till en bättre ränta.

Var ligger lånet? Hur länge har du haft det? Tänker om du inte kan förhandla dig till en bättre ränta.
Årsinkomst 410000. Har haft lånet 1år. Har förhandlat om det under den tiden och fått ner räntan 1,5 %. Nu var det dock stopp

Årsinkomst 410000. Har haft lånet 1år. Har förhandlat om det under den tiden och fått ner räntan 1,5 %. Nu var det dock stopp
Är din Bisnode ren skulle jag söka direkt hos Sevenday. Beviljar de dig så kommer de åtminstone i efterhand ge dig några tiodelsprocent bättre än det du har nu. Tror du kan få under 4% hos dom åtminstone.

Hej!

Vi har väldigt liknande förutsättningar när det gäller allt. Jag har fått ett på 350000 hos SEB för cirka ett halvår sedan som började på ränta på 4,2%, den har sedan sänkts i ett antal steg ner till 3,7 alltså under vad de annonserar på sin hemsida. Fått detta via Advisa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp