- Meddelanden
- 232
- Mottagna reaktioner
- 63
- Poäng
- 197
Sitter och funderar lite vad som är bäst . Jag och min fru funderar på att låna 250000 :- . 100000 ska gå till en del renovering/reperation och 150 000:- ska vi ta bort krediter typ klarna , ecster och lite annat som vi båda har .
Nu till det jag funderar på jag står på 2 lån totalt ca 600000:- men båda är med medsökande 1 lån är mitt och det andra min systers .
Jag har även en misskött kredit .
Min fru har bara ecster kort som syns på UC
Vi har även huslån ihop .
Det jag funderar på är ifall vi kan låna 250 000 :- iom min misskötta kredit ska min fru stå som huvudsökande och jag som medsökande ?
Våra uc betyg mitt 14,2 % min fru 1 %.
Jag vet ju att jag förstör lite men står jag inte med så kan vi ju inte lösa mina krediter utan bara hennes och jag vill ju stå med då vi gör det ihop .
Nu till det jag funderar på jag står på 2 lån totalt ca 600000:- men båda är med medsökande 1 lån är mitt och det andra min systers .
Jag har även en misskött kredit .
Min fru har bara ecster kort som syns på UC
Vi har även huslån ihop .
Det jag funderar på är ifall vi kan låna 250 000 :- iom min misskötta kredit ska min fru stå som huvudsökande och jag som medsökande ?
Våra uc betyg mitt 14,2 % min fru 1 %.
Jag vet ju att jag förstör lite men står jag inte med så kan vi ju inte lösa mina krediter utan bara hennes och jag vill ju stå med då vi gör det ihop .
Senast ändrad: