Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nytt lån - Fundmill, upp till 20000 kr

Svar

Hej!

Först av allt: Tack för värdefull feedback! Det är viktigt för oss att bli varse när något är oklart eller upplevs som konstigt och vi på Fund Mill är därför jättetacksamma när ni låter oss veta vad ni tycker.

Att pengarna skulle vara slut stämmer inte, men vi har relativt snäva kriterier för utlåningen. Vår affärsidé bygger på konkurrenskraftiga räntor och för att klara av detta så måste vi hålla lite tuffare kreditvärdighetskrav. Dessutom så erbjuder vi en produkt som i vissa avseenden är lite annorlunda (läs gärna mer om vårt P2P-koncept: http://fundmill.se/Loans/Home/LearnMore) och det gör att vi är särskilt försiktiga nu i början.

Jag tar till mig att meddelandet som systemet ger vid avslag är otydligt. Jag tar också med mig att grundkriterierna för att få igenom en ansökan behöver synas bättre. Detta ska vi fixa!

/Johan

Någon som har lånat här?

Vad är det för fel på fundmill, går inte att ansöka, och dom verkar inte göra något åt det heller, svarar inte på mail.Dåligt

Vad är det för fel på fundmill, går inte att ansöka, och dom verkar inte göra något åt det heller, svarar inte på mail.Dåligt

Den där FundMill-Johan skrev ju:
"Att pengarna skulle vara slut stämmer inte, men vi har relativt snäva kriterier för utlåningen. Vår affärsidé bygger på konkurrenskraftiga räntor och för att klara av detta så måste vi hålla lite tuffare kreditvärdighetskrav."

Så detta lånet känns ju inte aktuellt.

Såg även på deras hemsida att om man vill låna ut pengar måste man kontakta FundMill.
Känns inte som att det strömmar till investerare direkt när de krånglar till det så

fundmill

Nej verkar vara ett knepigt bolag så där är det tummen ner

fundmill

Oyster, om du vill får du gärna skriva hur många förfrågningar du har hos UC och ev underskott?
tacksam för svar!

Oyster skrev i en annan tråd :

2014-06-13, 18:52
Oyster
user_offline.gif

V.I.P
Reg.datum: mar 2013
reputation_pos.gif

icon1.gif

Är det värt att bli medlem?
Har blanco på kanske 450k.
En hel del UC.
240.000 i inkomst. Underskott på 89k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp