Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån creditstar.se

Klistrar i samma svar här som i en annan tråd om Creditstar:

EN STOR FET VARNING

Innan någon kan förklara så dömer jag ut CreditstarDIREKT.
Betalningsuppgifter man får på fakturan?:

MOTTAGARENS NAMN: Altarsa AB
BANKKONTO: Plusgiro
666232-4

Har man ögon så ser man på fakturan, bifogad som bild i detta inlägg, att det är olika typsnitt på kontonr och resten.

Kollar man upp Altarsa på allabolag, http://www.allabolag.se/5569250060/altarsa-ab :
Information
Bolagsform
Aktiebolag
F-Skatt
Avregistrerad Läs mer
Moms
Avregistrerad i Momsregistret
Registreringsår
2013
Anmärkning

´
´

PlusGironummer: 66 62 32-4 SEK
ALTARSA AB I LIKVIDATION BOX 7836
10398, STOCKHOLM

Något stinker så förjävligt att en förklaring från Creditstar eller en omedelbar rensning av allt som har med dom att göra.

Bilagor

• Skärmavbild 2016-11-25 kl. 06.18.15.png
    Skärmavbild 2016-11-25 kl. 06.18.15.png
    279.4 KB · Visningar: 268
Passa er för detta bolag. De kör 27% dröjsmålsränta PER månad. Ett lån som är förfallet på 2000kr går upp till ockersumma på 2 år. Hur i helvete kan de bli godkända av FI?

Jag har aldrig lånat därifrån. Men när jag kikar på deras räntor så kan jag inget annat än förfäras över att ett sånt bolag får härja fritt på marknaden.

Hur är det möjligt? 4finance erbjuder billigare lån än dessa. Ni läste rätt! Då är det verkligen illa!

Har detta företag tillstånd från FI?
Om ja, hur i helvete kan de köra med 27% Dröjsmålsränta per månad??

Fattar ni en skuld på 10000kr blir 100000kr+ på ett par år obetald..

Klistrar i samma svar här som i en annan tråd om Creditstar:

EN STOR FET VARNING

Innan någon kan förklara så dömer jag ut CreditstarDIREKT.
Betalningsuppgifter man får på fakturan?:

MOTTAGARENS NAMN: Altarsa AB
BANKKONTO: Plusgiro
666232-4

Har man ögon så ser man på fakturan, bifogad som bild i detta inlägg, att det är olika typsnitt på kontonr och resten.

Kollar man upp Altarsa på allabolag, http://www.allabolag.se/5569250060/altarsa-ab :
Information
Bolagsform
Aktiebolag
F-Skatt
Avregistrerad Läs mer
Moms
Avregistrerad i Momsregistret
Registreringsår
2013
Anmärkning

´
´

PlusGironummer: 66 62 32-4 SEK
ALTARSA AB I LIKVIDATION BOX 7836
10398, STOCKHOLM

Något stinker så förjävligt att en förklaring från Creditstar eller en omedelbar rensning av allt som har med dom att göra.

Har varit i kontakt med CREDISTAR idag, och fått beskedet att betala på deras hemsida "BETALA NU" via Trustly. Om man inte gör detta kommer inte betalningen att registreras. Skall vara ordnat nu sade hon på Kundtjänst men det tror jag inte på då jag betalade den 11 Maj.

Och svaret på min fråga Agående Altarsa AB svarade hon att det går bra ändå att betala in på det kontonummer som anges på fakturan.

Bra att den summa jag hade att betala var lågt. Oavsett, jag är glad att slippa ha med dem att göra i fortsättningen.

Man ser ganska tydligt när man drar i reglaget hur stor räntan blir på det sökta beloppet och tiden. Creditstar har räddat mig i en sits då jag akut behövde 10 000 och kunde betala tillbaka runt 10 800 fem dagar senare.

Jag förfäras snarare över att människor som har myndigförklarats inte kan låna pengar ansvarsfullt och sedermera beskyller kreditföretagen för detta.

Man ser ganska tydligt när man drar i reglaget hur stor räntan blir på det sökta beloppet och tiden. Creditstar har räddat mig i en sits då jag akut behövde 10 000 och kunde betala tillbaka runt 10 800 fem dagar senare.

Jag förfäras snarare över att människor som har myndigförklarats inte kan låna pengar ansvarsfullt och sedermera beskyller kreditföretagen för detta.

JAg gillar inte heller när man skyller ifrån sig och inte ser sin egen skuld (haha... skuld var ordet!)i det hela MEN var försiktig med att vara högmodig! Du kunde betala efter 5 dagar, grattis till dig! Men vad hade hänt om du bet sönder din tand (och det skulle kosta 23 000 kr att fixa det), om du fick inbrott och sönderslagna fönster (och självrisken var på 7500 kr), om din bil gick sönder (och du behövde laga den för 12 000 kr), om dina glasögon gick sönder, om din kyl & frys gick sönder, om du blev sjukskriven, om din partner dog eller om du fick kvarskatt på 28 000 kr innan de 5 dagarna hade gått! Hoppas då att du inte råkar ut för livets smällar som många av oss här gjort. För rätt som det är så kan du inte betala tillbaka ditt lån och räntorna och avgifterna stiger och det blir oändligt många nya lån, inte för lyxkonsumtion utan för att överleva dagen, släcka där det brinner mest... rädda situationen helt enkelt.

Många av oss har olika förutsättningar i livet, många kvalar inte in för att få lån till bra villkor vilket, många har ingen buffert och absolut inga marginaler, ingen släkting att låna av etc etc!

Många kämpar för att kunna få ett samlingslån!
MÅnga blir sjuka av den ohållbara situationer att behöva trixa varje dag, varje vecka, varje månad.

Många tar sitt första lån med intentionen att kunna betala tillbaka i tid! Men livet bjuder på både bra och dåliga överraskningar och som bekant kommer en olycka aldrig ensam!!!

Så som sagt grattis till dig som kunde betala tillbaka efter fem dagar. Hoppas det går bra nästa gång också.

Du borde skämmas! Vakna!

Det låter verkligen som om du är anställd hos Creditstar som du höjer dem till skyarna.

Om du är så ansvarsfull så borde väl du kunna hitta ett bättre alternativ än Creditstar? 800 för fem dagar anser jag e dyrt, finns väl ändå billigare alternativ när man är så ansvarsfull så man inte behöver leta skräplån??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp