Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån creditstar.se

Sökte lån på 2000 där ikväll. Fick ett mail om ''Särskilda Villkor/Standardiserad Europeisk Konsumentkreditinformation, där det står ''Baserat på de uppgifter som Ni angett i låneansökan skulle kreditgivaren kunna erbjuda Er ett lån på följande villkor'', samt att man skulle skicka in bekräftelse på att man godkänner villkoren. Betyder det att man är beviljad? Någon som vet? Hade 123 tusen i taxerad inkomst samt inga bet. anmärkningar, borde väl gå?

Dom ringer upp och det är inte klart med det du fått, men om det är ja eller nej vet jag ej

Tidigare har de alltid ringt upp för att fråga om ändamål med lånet och kontrollera inkomst skulder och liknande sen har de dragit ärendet i kreditgruppen och därefter ringt upp för besked. Sista gången jag hade lån hos dem var förra sommaren så det kan ha ändrats. Hör du ingenting från dem på måndag förmiddag så tycker jag att du ringer upp dem på telefonnummer 08 525 008 59 (Måndag-Fredag 8.00 - 20.00) Lycka Till

Det låter som att du blivit beviljad lånet. Jag fick samma mejl. Sen ringde de upp och ställde några korta frågor. Det som är bra med deras lån är att man får delbetala det, jag valde 6 ggr. Hög ränta dock men så är det med alla sms lån.

De har konstigt nog inget inkassobolag utan skickar till KFM direkt.

De har konstigt nog inget inkassobolag utan skickar till KFM direkt.

Är du säker? När jag var sen med en delbetalning fick jag flera mejl om att skulden kommer att skickas till Inkasso om jag inte betalar!

Titta på deras nya hemsida har de inte blivit ännu dyrare nu, för ett lån på 2500 kr. i 30 dagar ska man återbetala 3175 kr.

Jag fick ett mejl 14/12 att de skulle gå till inkasso men har inte fått något brev från inkasso... Får lite magont nu. Någon som vet vad de har för inkassobolag?

Hej! Mitt gick till Svea inkasso förra månaden, tog också ett tag från påminnelse tills det hamnade där så har de inte ändrat något på senaste veckorna kan du ta det lugnt.

Med vänlig hälsning Nisse

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp